skön helg ;>

ja, helgen har varit bra! i fredags hade vi fotbollsavslutning som sagt, sedan fotbollscup i anneberg..

på lördagen gjorde jag inte spec mycket, men på kvällen kom min älskling och vi myste lite innan petter,gabbi,svensson och nellie kom hem till mig så kollade vi på först ace ventura ;p asskön ;D sen kollade vi på "My daughters secret" , den tycker jag var bra med ;> sen efter de andra gått hem gjorde vi inte spec mycket låg mest och myste och pratade! =)

Anna åkte hem ganska tidigt på söndagen ;< för vi hade match! match på storplan i laik! :D efter en lång bussresa spelade vi 17.45 och matchen slutade 5-4 till oss ! =) riktigt jävla gött att slå dem, spec när vi har dem senare i hemmapremiären slutet av november typ! nu bara längtar man tills isen kommer upp här i nässjö, om de kan bli kallt i detta sket landet. och att det inte regnar så förbaskat mycket!!

Idag har jag vart i skolan, sen har jag tränat! =) nu sitter jag här och ska snart gå och duscha, sen ska jag åka hem till farmor och farfar och äta, sen ikväll blir det väl att sitta hemma vid datorn och plugga lite engelska!

du har verkligen tagit en stort plats i mitt hjärta, och jag tänker inte släppa dig <3


/hirren

Kommentarer
Postat av: anna

att vara med dig är bäst, bäst, bäst! :D

<3<3

2008-10-20 @ 16:34:12
URL: http://storcken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0