slut på ledigheten

jaa, imon börjar helvetet igen.. visst det är alltid lite skoj att träffa alla igen, men man saknar ledigheten.. och man börjar längta till jullovet, under lovet har jag spelat en del bandy, vart med kompisar, vart i ullared och vart med min sötnos.

igår var det fest hos emina och jessica och det var väldigt skoj faktiskt ;> vet inte om jag lyckades föreställa "brat" men försökte iaf ;) världens snyggaste pippi var ju där iaf! (a)

idag har jag solat och tagit det lugnt, får se om det blir ngn poker sen eller drar jag nog bort till johan en sväng,

spenderade natten med älskling med och lika mysigt som vanligt, och att vakna upp jämte dig, det finns inget man kan jämföra det med. att bara vakna känna din varma kropp och se dig nyvaken =) att pussa dig på halsen så du fnissar till lite, det är det bästa som finns, jag älskar dig så mycket <3<3

Kommentarer
Postat av: shaq

tårar i ögonen <3

2008-11-02 @ 20:06:03
Postat av: a

jag är riktigt ful när jag är nyvaken ju ;) haha.

du är mys, och det vet du älskling <3

2008-11-02 @ 22:01:06
URL: http://storcken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0